Urząd Miasta i Gminy Mirsk

plac Wolności 39
59-630 Mirsk

Godziny pracy:

poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30

Telefon:

75 64 70 440

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY PRACY ARiMR – NOWE INFORMACJE.

Share on twitter
Share on facebook
Share on email

Administracja

Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY PRACY ARiMR – NOWE INFORMACJE


Szanowni Państwo,


w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce oraz zaleceniami rządu i służb sanitarnych dotyczących rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 – „koronawirusa”, aby skutecznie chronić zdrowie beneficjentów ARiMR i jej pracowników, prosimy o wyrozumiałość dla przyjętego sposobu postępowania w tym okresie. Zmiany dotyczą przede wszystkim przyjęć interesantów w jednostkach organizacyjnych ARiMR tzn.:
– ograniczona zostaje możliwość osobistego załatwiania spraw w biurach powiatowych, oddziałach regionalnych oraz centrali ARiMR – jednostki te pracują bez kontaktu z interesantami;
– kontakt z ARiMR – wyłącznie telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej), numery telefonów i adresy e-mail będą dostępne w widocznym miejscu przy wejściu do placówki Agencji;
– w sytuacji braku możliwości skorzystania z powyższych rozwiązań we wszystkich jednostkach organizacyjnych ARiMR udostępnione zostaną wrzutnie / urny, w których możliwe będzie pozostawienie dokumentów / wniosków / oświadczeń bez konieczności kontaktu z pracownikami Agencji.

Szanowni Państwo,
większość spraw związanych z ubieganiem się o dopłaty i dotacje, a także z rejestracją zwierząt można załatwić przez internet.


1. Jeżeli używasz komputera – złóż wniosek o płatności bezpośrednie i obszarowe z PROW 2014-2020 za pomocą aplikacji eWniosekPlus, a dane o zwierzętach zgłoś albo wyjaśnij za pomocą aplikacji PortalIRZplus!
2. Jeżeli nie używasz komputera – skontaktuj się telefonicznie z doradcą rolniczym lub z pracownikiem biura powiatowego ARiMR
3. Oświadczenie potwierdzające brak zmian w 2020 roku w odniesieniu do wniosku o przyznanie płatności złożonego w roku 2019 można złożyć poprzez:
– pozostawienie we wrzutni / urnie umieszonej przy wejściu do biura powiatowego,
– wysłanie pocztą,
– złożenie poprzez platformę ePUAP,
– przesłanie zeskanowanych dokumentów za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) na adres mailowy biura powiatowego właściwego ze względu na adres zamieszkania Wnioskodawcy. W tym przypadku Beneficjent zostanie poproszony o złożenie oryginału dokumentu w odpowiedniej placówce ARiMR w terminie późniejszym.
Adresy e-mail biur powiatowych dostępne są na stronie internetowej www.arimr.gov.pl w zakładce KONTAKT / ADRESY E-MAIL BIUR POWIATOWYCH.

W przypadku złożenia dokumentów do wrzutni lub przesłania pocztą elektroniczną, Wnioskodawca otrzyma potwierdzenie przyjęcia dokumentów po ich zarejestrowaniu. Jeżeli chce otrzymać potwierdzenie bez oczekiwania, najlepszym rozwiązaniem jest przesłanie dokumentów za pośrednictwem poczty.
Rolnicy uprawnieni do złożenia Oświadczenia mogą także zalogować się do aplikacji eWniosekPlus i złożyć wniosek przez internet, do czego zachęcamy.

KANAŁY KOMUNIKACJI
W związku z koniecznością wprowadzenia ograniczeń w kontaktach bezpośrednich uruchomione zostały dla Państwa dodatkowe kanały komunikacji z ARiMR. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie funkcjonowania Agencji w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemiologicznego, prosimy kierować je na następujący adres maila lub pod numer telefonu:
ALERT@ARIMR.GOV.PL tel. 22 595 06 99

Informacje dotyczące działalności ARiMR dostępne są również za pośrednictwem dotychczasowych kanałów komunikacji, w szczególności:
Infolinia ARiMR: 800 38 00 84 lub 22 595 06 11
Formularz kontaktowy: https://www.arimr.gov.pl/zadaj-pytanie/
ePUAP[1] : https://epuap.gov.pl/wps/portal
eUsługi ARiMR: eWniosekPlus oraz PortalIRZplus
Wszystkie podjęte działania mają charakter prewencyjny. W celu zapobiegania rozpowszechniania się wirusa zachęcamy Państwa do ograniczenia wizyt w urzędach do niezbędnego minimum, a w razie konieczności załatwiania spraw pilnych przy użyciu powyższych kanałów komunikacji.
[1] W trakcie wyboru sprawy do obsłużenia prosimy o wskazanie konkretnego urzędu (biura powiatowego lub oddziału regionalnego) właściwego dla załatwienia sprawy.
Dane kontaktowe do Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
województwo dolnośląskie Biuro Powiat Adres Biura Powiatowego telefon kontaktowy do BP email kontaktowy do BP BP001 bolesławiecki 59-700 Bolesławiec, ul. Komuny Paryskiej 38 75 734 16 06 bp001_kancelaria@arimr.gov.pl
BP002
dzierżoniowski
58-200 Dzierżoniów, ul. Batalionów Chłopskich 19
74 832 39 32
bp002_kancelaria@arimr.gov.pl BP003 głogowski 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 40 76 835 86 11 bp003_kancelaria@arimr.gov.pl
BP004
górowski
56-200 Góra, ul. Armii Polskiej 8
65 544 22 00
bp004_kancelaria@arimr.gov.pl BP005 jaworski 59-400 Jawor, ul. Starojaworska 91 76 871 30 20 bp005_kancelaria@arimr.gov.pl
BP006
jeleniogórski
58-500 Jelenia Góra, ul. Morcinka 33 a
75 767 93 21
bp006_kancelaria@arimr.gov.pl BP007 kamiennogórski 58-400 Kamienna Góra, ul. Papieża Jana Pawła II 11 A 75 744 46 77 bp007_kancelaria@arimr.gov.pl
BP008
kłodzki
57-300 Kłodzko, ul. Grunwaldzka 2
74 865 40 74
bp008_kancelaria@arimr.gov.pl BP009 legnicki 59-220 Legnica, ul. Bydgoska 18 76 852 45 18 bp009_kancelaria@arimr.gov.pl
BP010
lubański
59-800 Lubań, ul. Karola Miarki 1
75 721 65 12
bp010_kancelaria@arimr.gov.pl BP011 lubiński 59-305 Rudna, ul. Ścinawska 19, 76 841 06 30 bp011_kancelaria@arimr.gov.pl
BP012
lwówecki
59-620 Gryfów Śląski, Ubocze 300
75 781 13 82
bp012_kancelaria@arimr.gov.pl BP013 milicki 56-300 Milicz Sławoszowice, ul. Kolejowa 28-budynek B 71 383 34 00 bp013_kancelaria@arimr.gov.pl
BP014
oleśnicki
56-500 Syców, ul. Ogrodowa 10
62 785 39 78
bp014_kancelaria@arimr.gov.pl BP015 oławski 55-200 Oława, ul. Nowodojazdowa 9 71 303 46 67 bp015_kancelaria@arimr.gov.pl
BP016
polkowicki
59-100 Polkowice, ul. Spółdzielcza 2
76 845 52 53
bp016_kancelaria@arimr.gov.pl BP017 strzeliński 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10 71 392 20 39 bp017_kancelaria@arimr.gov.pl
BP018
średzki
55-300 Środa Śląska, ul. Wawrzyńca Korwina 2
71 317 63 61
bp018_kancelaria@arimr.gov.pl BP019 świdnicki 58-100 Świdnica, ul. Saperów 25b 74 851 11 90 bp019_kancelaria@arimr.gov.pl
BP020
trzebnicki
55-100 Trzebnica, ul. Milicka 23
71 387 48 40
bp020_kancelaria@arimr.gov.pl BP021 wałbrzyski 58-300 Wałbrzych, ul. Uczniowska 21 74 846 13 06 bp021_kancelaria@arimr.gov.pl
BP022
wołowski
56-100 Wołów, ul. Zaułek Zielony 20
71 389 59 47; 71 394 86 76
bp022_kancelaria@arimr.gov.pl BP023 wrocławski 51-117 Wrocław, ul. Paprotna 14 71 341 59 34 bp023_kancelaria@arimr.gov.pl
BP024
ząbkowicki
57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Staszica 18
74 815 75 33
bp024_kancelaria@arimr.gov.pl BP025 zgorzelecki 59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II Armii WP 8 75 775 71 68 bp025_kancelaria@arimr.gov.pl
BP026
złotoryjski
59-524 Pielgrzymka, Pielgrzymka 109A/1
76 877 60 81
bp026_kancelaria@arimr.gov.pl

Skip to content