Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Nr telefonu, e-mail |
Zakres prowadzonych spraw |
Urszula Subocz |
Specjalista d/s organizacyjnych i BHP |
75 64 70 440
gmina@mirsk.pl |
– prowadzenie sekretariatu Urzędu oraz spraw z zakresu BHP pracowników Urzędu |
Radosław Kuźniar |
Insp. d/s zarządzania kryzysowego i gospodarki komunalnej |
75 64 70 443
gzr@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw
z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony przeciwpożarowej, ochrony przeciwpowodziowej, obrony cywilnej i gospodarki komunalnej (współpraca z ZGKiM Mirsk), administracja Biuletynem Informacji Publicznej |
Ewa
Pachciarek |
Specjalista. d/s remontów i inwestycji |
75 62 22 166
remont@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi (przetargi, zapytania ofertowe) i remontami obiektów gminnych |
Aneta
Szabla |
Insp. d/s rolnictwa i ochrony środowiska |
75 64 70 445
srodowisko@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska oraz rolnictwem na terenie Gminy Mirsk |
Sylwia Grzesik-Grygiel |
Podinsp. d/s gospodarki odpadami i nieruchomościami komunalnymi |
75 64 70 445
odpady@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami oraz nieruchomosciami komunalnymi na terenie Gminy Mirsk |
Ewa Buczyńska |
Podinspektor d/s gosp. nieruchomościami komunalnymi |
75 64 70 445
nieruchomosci@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z nieruchomościami komunalnymi (oferty inwestycyjne, zbyt nieruchomości gminnych) |
Agnieszka Greniuk |
Podinspektor d/s planowania przestrzennego |
75 64 70 444
plan@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z planowaniem przestrzennym |
Andrzej Chrustek |
Komendant
Straży Miejskiej |
75 64 70 446, 500 781 026
straz.miejska@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem ładu i porządku na terenie Miasta i Gminy Mirsk |
Waldemar Wawrzyniak |
Starszy Inspektor
Straży Miejskiej |
75 64 70 446, 723 726 929
straz.miejska@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem ładu i porządku na terenie Miasta i Gminy Mirsk |
Beata
Trojanowska |
Główny Księgowy budżetu |
75 64 70 460
budzet@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw finansowych związanych z budżetem Miasta i Gminy Mirsk |
Danuta
Kalupa |
Skarbnik Gminy Mirsk, Kierownik Referatu Finansowego |
75 64 70 449
skarbnik@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw finansowych związanych z budżetem Miasta i Gminy Mirsk |
Katarzyna Jachimowska |
Młodszy Referent d/s księgowości budżetowej |
75 64 70 448 |
– prowadzenie spraw związanych z księgowością budżetową |
Joanna Skrzyszewska |
Młodszy Referent d/s obsługi kasowej |
75 64 70 450
kasa@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z obsługą kasową w UMiG Mirsk |
Agata Chylińska |
Podinspektor d/s podatków i opłat lokalnych |
75 64 70 447
podatki@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z podatkami i opłatami obowiązującymi na terenie Miasta i Gminy Mirsk |
Ewa Kochaj |
Specjalista d/s księgowości podatkowej |
75 62 22 167
podatek.prawne@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z podatkami i opłatami obowiązującymi na terenie Miasta i Gminy Mirsk |
Monika Hałoń |
Samodzielny Referent ds. księgowości podatkowej |
75 64 70 460
gospodarka.odpadami@mirsk.pl |
– |
Renata Kryłowicz |
Specjalista d/s finansowo-płacowych |
75 64 13 165
ksiegowosc@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z księgowością finansowo-płacową |
Wioleta Długosz-Szafran |
Młodszy Referent d/s egzekucji i ewidencji środków trwałych |
egzekucja@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z egzekucją i ewidencją środków trwałych |
Beata Rowińska |
Kierownik USC |
75 64 70 451
usc@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z Urzędem Stanu Cywilnego (udzielanie ślubów cywilnych, prowadzenie rejestru małżeństw, urodzeń, zgonów), prowadzenie spraw z zakresu gospodarki mieszkaniowej (wnioski o przyznanie mieszkania) |
Sylwia Kałuża – Tartak |
Insp. d/s ewidencji ludności, dowodów osobistych i ewidencji działalności gospodarczej |
75 64 70 453
75 64 70 452
edg@mirsk.pl
ewidencja@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z podmiotami gospodarczymi na terenie Miasta i Gminy Mirsk (ewidencja działalności gospodarczej) oraz spraw związanych ze skargami mieszkańców,
– prowadzenie spraw związanych z ewidencją ludności (dowody osobiste, meldunki) |
Agnieszka Miluta |
Insp. d/s obsługi Rady Miejskiej Gminy Mirsk |
75 64 70 454
rada@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z obsługą Rady Miejskiej Gminy Mirsk (obsługa sesji, posiedzeń Komisji, korespondencja Rady) |
Alicja
Janus |
Insp. d/s kadr, oświaty i służby zdrowia |
75 64 70 455
oswiata@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z oświatą oraz służbą zdrowia na terenie Miasta i Gminy Mirsk, kadry Urzędu |
Alicja Jaszczyszyn |
Insp. d/s ochrony danych osobowych i zamówień publicznych, Koordynator ds. dostępności |
75 62 22 169
rodo@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych w UMiG Mirsk i w jednostkch organizacyjnych Gminy Mirsk oraz z zakresu zamówień publicznych |
Maciej Górny |
Referent d/s drogownictwa |
75 64 70 458
drogi@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z drogami i mostami stanowiącymi własność Gminy Mirsk |
Bolesław Faściszewski |
Pomoc administracyjna |
75 64 70 462
kultura@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z imprezami kulturalnymi i sportowymi na terenie Gminy Mirsk |
Danuta Wołosecka |
Insp. d/s
promocji,
Red. nacz. „Wieści Mirska” |
75 64 70 468
wiesci.mirska@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z promocją na terenie Miasta i Gminy Mirsk, prowadzenie miesięcznika samorządowego „Wieści Mirska” |
Joanna Trudzińska |
Insp. d/s turystyki i informacji turystycznej |
75 64 70 468
it@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z promocją na terenie Miasta i Gminy Mirsk, prowadzenie Biura Informacji Turystycznej w Mirsku |
Józefa Kucharczyk |
Pomoc administracyjna |
75 64 70 462 – biuro
75 64 70 469 – Klub
klub@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Klubu Integracji Społecznej w Mirsku |
Agata
Łojek |
Główny Księgowy, Kierownik Referatu ds. Finansowych Oświaty |
75 64 70 459
referat.oswiatowy@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z księgowością w placówkach oświatowych Gminy Mirsk |
Edyta Kotarba |
Insp. d/s księgowości szkół |
75 64 70 459
referat.oswiatowy2@mirsk.pl |
– prowadzenie spraw związanych z księgowością w placówkach oświatowych Gminy Mirsk |