PP.671.1.2024.1 Mirsk, dnia 8 stycznia 2025 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA I GMINY MIRSK
konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Mirsk
Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Miejskiej Gminy Mirsk w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Mirsk. Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
Konsultacje przeprowadzone będą od 08 stycznia do 12 lutego 2025 r. w postaci:
1. Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.
Formularz dostępny będzie:
– na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk: https://mirsk.pl
– na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.mirsk.pl/wiadomosci/2/lista/komunikaty
– na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk: (pokój nr 8)
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
– drogą elektroniczną na adres e-mailowy: gmina@mirsk.pl
– drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk
– za pośrednictwem platformy ePUAP: /s0eka1s21o/SkrytkaESP
– bezpośrednio do Urzędu Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk (pokój nr 8) w godzinach pracy Urzędu, osoby starsze i z niepełnosprawnością mogą być przyjęte przez pracownika (tel. 756 470 444) w czytelni biblioteki na parterze ratusza po zgłoszeniu się w Centrum Informacji Turystycznej.
2. Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/j9yV0VWZXB, lub w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Mirsk: (pokój nr 8) w godzinach pracy Urzędu, osoby starsze i z niepełnosprawnością mogą być przyjęte przez pracownika (tel. 756 470 444) w czytelni biblioteki na parterze ratusza po zgłoszeniu się w Centrum Informacji Turystycznej.
3. Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostanie omówiona metodyka wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Mirsk. Spotkanie odbędzie się w dniu 28 stycznia 2025 roku o godz. 13:00 oraz w Sali Widowiskowej Klubu Integracji Społecznej 1 piętro, Plac Wolności 15. Mirsk. Aby wziąć udział w spotkaniu on-line należy zarejestrować się do dnia 26 stycznia 2025 roku klikając w podany link: https://forms.office.com/e/XRk6gVnwBu Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.
Uwagi do projektu uchwały można składać do 12 lutego 2025 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Miasta i Gminy Mirsk.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://bip.mirsk.pl/wiadomosci/2/lista/komunikaty i stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy Mirsk https://mirsk.pl oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk:
1. Projekt Uchwały Rady Miejskiej Gminy Mirsk w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Mirsk,
2. Formularz zgłaszania uwag,
3. Mapa określająca granice obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,
4. Diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Mirsk.
Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk
/-/Andrzej Jasiński
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z obowiązkiem, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r., informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych osób fizycznych składających uwagi jest Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk, Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, tel. 75 6470440, e-mail: gmina@mirsk.pl.
2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procedury w sprawie wyznaczenie obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Mirsk na podstawie ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji.
3. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz realizacją przysługujących praw, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) przez adresem e-mail: rodo@mirsk.pl oraz pod nr tel. 75 62 22 169.
4. Pełen zakres informacji nt. przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej http://bip.mirsk.pl w zakładce „Ochrona Danych Osobowych” oraz w siedzibie administratora.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy Mirsk jest Burmistrz Miasta i Gminy Mirsk, pl. Wolności 39, 59-630 Mirsk
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest: Alicja Jaszczyszyn, tel. 75 62 22 169, e-mail: rodo@mirsk.pl
Podstawy przetwarzania danych:
• art. 6 ust.1 lit.e RODO jako niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi,
• art.6 ust.1 lit.b w celu wykonywania umów, gdzie stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie tej osoby przed zawarciem umowy,
• art.6 ust.1 lit.c w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze,
• art.6 ust.1 lit.d w celu ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą lub innej osoby fizycznej,
• art.6 ust.1 lit.a na podstawie zgody wyrażonej przez osobę, której dane dotyczą.
Prawa osoby, której dane dotyczą:
• Dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
• Do sprostowania (gdy dane są nieaktualne bądź nieprawidłowe),
• Ograniczenia przetwarzania danych (wyłącznie do przechowywania) z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
• Nie przysługuje osobie, której dane dotyczą prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych na podstawie art. 21 RODO
W przypadku gdy zachodzą przesłanki przetwarzania danych osobowych czy stanowi przepis prawa lub zawierana jest umowa, z osobą której dane dotyczą podanie danych jest obowiązkowe.
Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art.6 ust.1 lit.a RODO czyli wyrażonej zgody w każdej chwili osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody. Z tym, że cofnięcie zgody nie ma wpływu na czynności dokonane przed jej wycofaniem.
Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem swoich obowiązków lub powszechnie obowiązującego prawa
Udostępnianie danych osobowych:
• Organom władzy publicznej lub podmiotom działającym na ich zlecenie w zakresie i celach wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego,
• Stronom, z którymi Administrator danych zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych.
Dane osobowe nie będą przekazywane do Państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
Administrator zapewnia odpowiednie środki organizacyjne i techniczne w celu zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych.
Administrator zapewnia minimalizację przetwarzanych danych pod kątem: celowości, ilości, zakresu danych i ich przetwarzania, dostępności danych, czasu przechowywania.
Administrator przeprowadza analizy ryzyka w czynnościach przetwarzania danych i dostosowuje odpowiednie środki zabezpieczające.
W przypadku, gdy przetwarzanie danych budzi wątpliwości co do zgodności z prawem, przysługuje skarga do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.