INFORMACJA
Mając na uwadze ogłoszony na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mirsku zwraca się z prośbą, aby dla wspólnego bezpieczeństwa wszystkie możliwe sprawy załatwiać w formie elektronicznej, poprzez pocztę tradycyjną, elektroniczną, telefonicznie oraz platformę ePUAP.
Wszelkie zobowiązania na rzecz ZGKiM prosimy dokonywać za pośrednictwem bankowości elektronicznej, w placówkach bankowych lub na poczcie.
Kasa w ZGKiM czynna wyłącznie w godz. 11:00-13:00
Poza godzinami pracy Kasy wpłaty nie będą przyjmowane.
Prosimy o podawanie stanu wodomierzy telefonicznie do Działu Wodno-Kanalizacyjnego lub bezpośrednio do Inkasenta w formie SMS-a na nr telefonu 506 437 666 w godz. 7:00-15:00.
Bezpośrednia obsługa klientów prowadzona będzie w niezbędnym zakresie:
Administracja Domów Mieszkalnych oraz sprawy związane z cmentarzami
kontakt telefoniczny: (75) 78 34 252, (75) 78 34 467 wew. 18 i wew. 17
e-mail: adm_zgkim@mirsk.pl
Sprawy techniczne
kontakt telefoniczny: 509 416 507
e-mail: techniczny_zgkim@mirsk.pl
Dział Wodno-Kanalizacyjny
kontakt telefoniczny: (75) 78 34 252, (75) 78 34 467 wew. 16
e-mail: wodkan_zgkim@mirsk.pl
Dział Finansowy
kontakt telefoniczny: (75) 78 34 252, (75) 78 34 467 wew. 15
e-mail: ksiegowosc_zgkim@mirsk.pl
Sekretariat
kontakt telefoniczny: (75) 78 34 252, (75) 78 34 467
e-mail: sekretariat_zgkim@mirsk.pl
Dyrektor
Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Mirsku
/-/ Arkadiusz Klask